Voor patiënten
Mijn Ambulancezorg
Bekijk hier(opent in nieuw venster) de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Laat het ons weten
Heb je een goede of slechte ervaring met ons en wil je die delen? Wij ontvangen je compliment, bedankje, vraag of klacht graag.
Ik wil graag een compliment doorgeven!
Wil je ons een compliment geven of een collega bedanken? Dat vinden we erg leuk! Vul dan het online contactformulier in. Wij zorgen ervoor dat je bericht bij de juiste collega(‘s) terecht komt.
Niet tevreden?
Ambulancezorg is mensenwerk. Dit geldt zowel voor de meldkamer als voor de ambulances die je op straat ziet rijden. Waar mensen werken, kunnen fouten worden gemaakt. Niet tevreden over ARR? Laat ons dit dan weten.
Bent u een ketenpartner? Klik dan hier om na te gaan hoe u als ketenpartner een Transmuraal Incident Melden (TIM) kunt maken.
Bent u een patiënt/familie/partner en of verzorger? Meldt dan uw klacht om in eerste uw onvrede weg te kunnen nemen. In tweede instantie omdat wij van klachten veel kunnen leren. Het geeft nuttige informatie, waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en in de toekomst klachten kunnen voorkomen.
Heeft u een klacht? Vul dan ons online klachtenformulier in. Wilt u meer weten over de klachtenprocedure? Lees het in onze folder: Waar kunt u terecht als u niet tevreden bent?
Vermiste spullen?
Je bent onlangs met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en er zijn tijdens deze rit spullen zoekgeraakt. Dat is natuurlijk heel vervelend. Vul het formulier vermiste spullen in om een melding te maken en geef een duidelijke omschrijving van de vermiste items. Wij nemen z.s.m. contact met je op.
Algemene leveringsvoorwaarden
Wist je dat ook op ambulancediensten algemene leveringsvoorwaarden van toepassing zijn? Je kunt ze via bijgevoegde link hieronder bekijken.